De vakantie is in zicht .. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisanne - WaarBenJij.nu De vakantie is in zicht .. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisanne - WaarBenJij.nu

De vakantie is in zicht ..

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

13 Mei 2014 | Nederland, Amsterdam

Om nog even terug te komen op het vorige reisverslag, de bikini is inmiddels aangeschaft!

Ook zijn de Spaanse Apps al gedownload op mijn telefoon, de spaanse taalgids ligt klaar en de route naar het appartement zit in mijn hoofd geprint (we hebben gelukkig ook een routebeschrijving die we meenemen)!

Verder ben ik op zoek gegaan naar een geschikte handbagage koffer. Deze kon ik gelukkig lenen! Een op wieltjes en een beetje stevigheid is wel zo handig!

Dit weekend even de vaste inkopen doen, zoals zonnebrand e.d. en dan duurt het gelukkig niet zo lang meer!

De weersvoorspellingen zijn gelukkig goed! Gemiddeld rond de 25 graden :)

• 13 Mei 2014 - 15:06

NichtieDaan:

Jaaaaa lekker hoor!! En weet je al wat je in het vliegtuig aandoet?? Ik zou zeggen lekker je Roy Donders jogginspak met strass steentjes... lekker hip! hahaha Succes met je voorbereidingen!! xxxx

• 13 Mei 2014 - 20:02

Yvonne:

Helemaal goed. lekker zonnebrand en dan maar bakken. maar ook iets gaan bekijken. echt leuke plaatsen.

• 22 Mei 2014 - 07:52

Ma:

En ook voor jullie is het (bijna) eindelijk zo ver ....
    Morgen op vakantie! Geniet samen heerlijk van de Zon,
    Zee en Strand, lekkere Tapas en gezellige
    Spanjaarden!
    Goede reis en dikke kus!
    xx

• 22 Mei 2014 - 11:48

Anna:

Goeie reis en heel veel plezier! Ik blijf jullie volgen, ben zo benieuwd wat jullie allemaal gaan doen! Ik zie op de foto dat de planten ontbreken aan de muur… kijk eens in de kast op het terras!:) Veel liefs van mij voor allebei met een kus x Anna X