Back home - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Lisanne - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Lisanne - WaarBenJij.nu

Back home

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

06 Juni 2014 | Spanje, Mijas Costa

Na een uitstekende vakantie zijn we gister weer thuisgekomen!

De laatste dagen hebben we heerlijk genoten van het mooie weer en het strand. Onze huid dat laatste tintje gegeven en uiteraard relaxen.

Donderdag was het bewolkt dus het plan om toch nog even naar het strand/zwembad te gaan vervloog hiermee. We zijn redelijk op tijd naar Malaga vertrokken en hebben daar de auto ingeleverd. Dit ging heel erg simpel. Auto werd verder ook niet nagekeken en we werden met de shuttle bus naar het vliegveld gebracht.

De vlucht vertrok iets later dan gepland, maar ondanks dat zijn we een kwartier eerder geland. Wat erg leuk was, is dat we over de kust van Nederland vlogen. De pier van Scheveningen nu eens vanuit de lucht bekeken :).

Terugkijkend op een heerlijke vakantie nu nog even van de laatste dagen thuis genieten en dan volgende week weer aan het werk.

• 07 Juni 2014 - 08:11

Don Verburgt:

Fijn om te horen dat jullie zo'n lekkere vakantie hebben gehad. En dat jullie weer veilig thuis zijn. Hebben jullie nog veel foto's genomen ??
    Ook fijn om te horen dat Lisanne weer haar woordenschat heeft uitgebreid toen ze plotseling op de rem trapte toen Angelique een foto wilde nemen. Ja, Angelique die leert je wel wat nieuwe woorden.
    Ook leuk dat je 3 auto's heb mogen rijden terwijl je daar was en dat allemaal voor de prijs van één auto.
    Nou dames, jullie hebben het goede weer mee genomen naar Nederland dus geniet hier maar verder van de zon.
    Lisanne, bedankt dat je ons op de hoogte hebt gehouden van jullie avonturen daar in Spanje.
    Don