Op naar Spanje - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Lisanne - WaarBenJij.nu Op naar Spanje - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Lisanne - WaarBenJij.nu

Op naar Spanje

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

23 Mei 2014 | Spanje, Mijas Costa

Zo en daar zijn we dan! In Spanje!

Om kwart over 2 stond papa voor de deur om mij naar Schiphol te brengen! Nog geen 5 minuten in de auto en An stuurde een berichtje, ik zit in de auto! An werd gebracht door Don. We kwamen redelijk tegelijk aan op Schiphol.

Snel de koffers ingecheckt (ging vlug omdat we al online hadden ingecheckt), konden we door de douane naar de gate! Weddenschap met An dat als het poortje bij de douane zou piepen ik haar zou trakteren op een bakkie koffie! Andersom natuurlijk ook! We werden er allebei uit gepikt haha. Dus 1-1!

Vliegtuig had geen vertraging en de vlucht verliep ook soepel. Helder weer, dus mooi uitzicht vanuit het vliegtuig! We zaten achterin aan het raam!

Bij aankomst in Málaga snel de dame van het verhuurbedrijf gevonden om de auto op te halen. Helaas vanwege de drukte een uur moeten wachten en reden we in het donker richting het appartement. Wel veel mooie lichtjes gezien maar we zijn erg benieuwd als we het straks allemaal in daglicht zien. We rijden een grote fiat linea. Even wennen, ook een diesel, maar goed te doen!

Appartement is prachtig! Heel ruim en groot en we gaan hier zeker onze draai vinden. Morgen even het uitzicht bekijken!

Nu even wat drinken en dan lekker naar bed!

Yessssss we zijn er!!!

  • 23 Mei 2014 - 23:50

    Angelique:

    Ja was lachen bij de douane. Ik zei nog dat bij mij altijd het lichtje gaat branden, door de beugelbh. Wedden.. Dus ik ga er door en zowaar....geen lampje...maar bij lis wel, die moest haar schoenen uitdoen. Toen ging het alarm helemaal af door de vrijgekomen luchten natuurlijk... Enfin, zegt de douaneman of ik even mee wilde komen om mijn tas te checken....W À T !!! Zat er een flesje water in en dat mocht niet. En we mochten het zelfs niet meer opdrinken. Nou, dag 0,59 cent. Maar we hebben wel gelachen!

  • 24 Mei 2014 - 06:05

    Ma:

    Fijn te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad, mooie Bolide en prachtig appartement! Zal bij daglicht idd nog mooier zijn! Geniet dames! xx

  • 24 Mei 2014 - 07:16

    Hans:

    Blij dat jullie er zijn! Geniet ervan en veel plezier met de Spanjolen. Wie weet zitten er wel leuke tussen!

  • 24 Mei 2014 - 09:59

    Jennemieke:

    Mooi dat jullie er zijn! En wat Hans zegt: 'op naar de spaanse mannen' haha
    En natuurlijk geniet van t zonnetje, strand, spaans eten :D

  • 24 Mei 2014 - 10:04

    Maurice:

    Leuk om te lezen, veel plezier allebei! Zal een mooie reis worden, en een gave auto!

  • 24 Mei 2014 - 14:44

    Yvonne:

    Ik hoop dat jullie veel plezier hebben. Aan het weer en het appartement zal het niet liggen.
    Ziet er goed uit!

  • 28 Mei 2014 - 01:42

    Anna:

    Ik kijk elke dag, maar het is een beetje stil… is er nog nieuws en mooie foto's??? :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Just me :-)

Actief sinds 06 Juni 2011
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 10539

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 13 September 2015

Lanzarote - Suikerzoet

23 Mei 2014 - 05 Juni 2014

Español - Angelique en Lisanne

01 September 2011 - 15 September 2011

Egypte, Marsa Alam

25 Juni 2010 - 16 Juli 2010

Thailand, Gouden Lotus

Landen bezocht: