Vakantiestress.... nu al!?!? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisanne - WaarBenJij.nu Vakantiestress.... nu al!?!? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisanne - WaarBenJij.nu

Vakantiestress.... nu al!?!?

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

11 April 2014 | Nederland, Amsterdam

''Hé tante, is het wel handig om een koffer mee te nemen of is een reistas makkelijker omdat we een huurauto hebben?? En .....''

Vakantiestress... toch niet nu al hé!?

Waarschijnlijk komt het omdat ik er zoveel zin in heb en er ontzettend naar uit kijk! Want zeg nou zelf, er is toch niks fijner dan op vakantie gaan! Maar daar komt dan direct bij dat het in mijn hoofd lijkt alsof ik volgende week al vlieg, en nog zó veel moet doen!

Wat moet ik dan eigenlijk nog doen? Niet zo heel veel als je er goed over nadenkt... een nieuwe bikini, wat nieuwe shirtjes aanschaffen, een geschikte koffer zoeken... het valt best mee. Maar dan komt het moeilijke gedeelte... welke kleding doe je aan in het vliegtuig? Denk ik daar nú al over na... Tja.... ik heb altijd geweten dat ik een beetje raar in elkaar zit :)

Ik neem toch maar gewoon een koffer mee op vakantie. Is wel zo makkelijk rollen :). Die bikini wordt nog wel even een puntje... maar ik heb nog even om de juiste te scoren! En de andere dingen... daar ga ik maar (proberen) niet meer over na te denken totdat het bijna zover is!

  • 11 April 2014 - 09:59

    Mutti:

    Je hebt er in ieder geval weer een leuk rokje en jurkje bij!

  • 13 April 2014 - 21:48

    AntieAN:

    Ik zou zeggen, bikini en slippers, zonnecreme en boeken is wat je nodig hebt!!! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Just me :-)

Actief sinds 06 Juni 2011
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 10539

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 13 September 2015

Lanzarote - Suikerzoet

23 Mei 2014 - 05 Juni 2014

Español - Angelique en Lisanne

01 September 2011 - 15 September 2011

Egypte, Marsa Alam

25 Juni 2010 - 16 Juli 2010

Thailand, Gouden Lotus

Landen bezocht: