Nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisanne - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisanne - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje!

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

22 Mei 2014 | Nederland, Amsterdam

Morgen is het dan eindelijk zover! De koffer is al grootendeels gepakt! Vanavond nog even wat dingen eruit halen (zoals altijd veelste veel ingepakt en zoveel heb ik niet nodig ...) en de laatste belangrijke dingen inpakken.

De weersvoorspellingen zijn goed en wij hebben er meer dan zin in! Morgen treffen Angelique en ik elkaar op Schiphol en dan gaat het echt beginnen!!

Het volgende bericht zal vanuit Spanje zijn!!

• 22 Mei 2014 - 12:32

Ma:

Slaap lekker vannacht! xx

• 22 Mei 2014 - 19:12

Yvonne:

Dat wordt genieten. Lekker slapen en uitgerust naar Schiphol!

• 22 Mei 2014 - 21:41

Daan:

Aaaaah wat een heerlijk vooruitzicht voor jullie!! Ik ben jaloers! (ook op Luce en Hans natuurlijk haha)
    Heel veel plezier en ga lekker genieten en uitrusten en energie opdoen voor de rest van het jaar. Jullie verdienen het beiden dames! Dikke knuffel xxx