Deel 4 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisanne - WaarBenJij.nu Deel 4 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisanne - WaarBenJij.nu

Deel 4

Door: somewhereintheworld

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

07 Juni 2011 | Thailand, Bangkok

Hi thuisblijvers,

Wij zijn aangekomen in Phuket, gister zijn we bij het hotel aangekomen en vandaag hadden we alvast ter vrije besteding. Helaas (het is nu 3 uur) is het vanaf vanochtend al aan het regenen dus we kunnen helaas niet zoveel doen.

Gister zijn we nog even naar een naastgelegen dorpje gegaan, viel helaas een beetje tegen... Dus vanavond gaan we naar phuket centrum om daar wat te eten en misschien even te winkelen.

Dit is tevens ook het laatste mailtje voordat we naar huis gaan. Morgen (woensdag) hebben we nog een hele dag in phuket en in principe donderdag ook want we worden pas om 19.30 opgehaald. Dit wordt wel een hele lange dag..

We vliegen om 22.30 vliegen we vanaf phuket naar bangkok waar we landen om 23.30. Dan vliegen we om 2.25 door naar Amsterdam... Waar we rond 9 uur landen...

Nou, wij gaan nog even een paar daagjes genieten en niet veel doen. En dan zien we jullie als we veilig op nederlandse bodem staan.

Hele dikke kus en we missen jullie nu toch wel een beetje hoor!

xxxx
Ben en Lisanne