ready? - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Lisanne - WaarBenJij.nu ready? - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Lisanne - WaarBenJij.nu

ready?

Door: lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

29 Augustus 2015 | Nederland, Almere Stad

Je hebt ze in allerlei kleuren, prints, foto's en afbeeldingen. Ze kunnen van stof zijn of hard. De een heeft 2 wielen, de ander 4. Het formaat is ook nog een belangrijk ding. Klein, middel of groot. Gemiddeld gebruik ik ze 1 keer per jaar.
Nu staan ze daar. In de gang. Zij aan zij. Groot en klein. Koffers!

Mijn vakantie is officieel begonnen. Ik heb mijn grote koffer vol geladen met kleding, bikini's, slippers en andere dingen voor een strandvakantie. Mijn handbagage heb ik volgeladen met medicijnen, camera en andere benodigdheden die ik in het vliegtuig kan gebruiken. Ik moet tenslotte een aantal uur stilzitten in een cabine met reisgenoten en een paar honderd vreemde mensen.

Ik heb geen idee of ik alles bij mij heb wat ik graag mee zou willen. Kan tenslotte moeilijk mijn gehele kledingkast meenemen. Keuzes maken dus. Keuze genoeg in mijn koffer. Nu maar hopen dat ik niet net dat ene shirtje thuis laat die ik misschien wel aan wil. Ach, het is niet anders. Ik kan nog uren naar mijn kast en koffer staren maar ik denk dat ik klaar ben. De belangrijkste dingen heb ik bij me, daar gaat het om.

Om 04.00 uur hebben we afgesproken bij vertrekhal 1. Dat wordt een kort nachtje! Een kleine 2 uur later vertrekken we. Heerlijk. Ik kan niet wachten! De sfeer zit er via whatsapp goed in. De dames zijn allemaal nog even naar de kapper geweest en we hebben nog even overlegd hoeveel lange broeken we dan wel niet mee zullen nemen.

Over 10 uur staan we met zijn 4en op Schiphol en gaan we op reis. Diacanaria is er klaar voor!!

• 29 Augustus 2015 - 22:51

Ma:

Ik wens jullie allemaal een hele leuke en gezellige vakantie toe, met Zon,zee,strand,lekker eten en elkaar!
    Liefs Ma xx

• 29 Augustus 2015 - 23:10

Tante:

Een heel goede reis en heel veel plezier allemaal!
    Groetjes Angelique

• 30 Augustus 2015 - 11:11

Hans Settels:

Je bent inmiddels goed aangekomen, geniet van je eerste indrukken en dan vakantie!!!!! Groetjes Hans

• 30 Augustus 2015 - 11:53

Lisanne:

Yes we zijn aangekomen! Nu even genieten en wachten op de kamer! Mooi weer in ieder geval!