Aftellen al een beetje begonnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisanne - WaarBenJij.nu Aftellen al een beetje begonnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisanne - WaarBenJij.nu

Aftellen al een beetje begonnen!

Door: Lis

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

03 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Als je dan lekker over je vakantie aan het fantaseren bent, even droomd over het heerlijke gevoel dat je met je voetjes in de Middelandse zee staat ... Dan schiet op eens te binnen dat je nog een ''waarbenjij.nu'' account hebt. En niks leukers om dat toch maar weer even bij te gaan houden.

Ondertussen is het begin april, en wat hebben we al mooie zonnige dagen/weken gehad. Over 2 maanden ga ik heerlijk op vakantie met mijn tante Angelique in het mooie appartement van Anna. En wat zal het daar nog veel zonniger zijn. Lekker even eruit, niks moet, alles kan! Heerlijk!

De tickets zijn geboekt en ook de huurauto staat al paraat!

Nadat ik Angelique had overtuigd dat het geweldig is om met haar nichtje op vakantie te gaan en Anna zo lief is om haar appartement voor ons beschikbaar te stellen, komt het hele vakantiegevoel wel heel dichtbij!

Nog heel wat nachtjes slapen ... en dan op naar Spanje!

• 03 April 2014 - 18:00

Tante Angelique:

Nou, tante Angelique heeft er ook heel erg zin in om dit avontuur te gaan meemaken met haar nichtje!! Alleen nu nog heel druk met eventuele overname van bedrijf, dus koppie nog niet op vakantiestemming. Maar dat komt straks helemaal goed hoor!

• 03 April 2014 - 22:49

Hans En Luus :

Heerlijk, voor jullie het weten is het 23 mei! En het leuke is ..... Dan ga ik ook met vakantie, haha! Samen aftellen dus!

• 09 April 2014 - 07:27

Danielle:

Hoi lieve Lis! Superleuk dit, het gaat voor jullie ook echt al opschieten he?!!
    Krijg ik een melding ofzo als je iets nieuws hebt geschreven of moet ik gewoon vaak je pagina chechen?? Hihi doet je nichie graag hoor!
    Geniet van de voorpret. Liefs Daan